Takk for et fint år!

Postet av Ottestad IL den 23. Des 2017

Kjære medlem, kjære støttespiller

Takk for mange fine opplevelser i 2017! Og takk til alle som gjennom frivillig innsats eller økonomisk støtte er med og skaper idrettsglede for våre barn og unge i Ottestad!

I dag er OIL det 5. største idrettslaget i Hedmark – og vi er stolte av at 1400 innbyggere i bygda Ottestad engasjerer seg i idretten.

I 2017 har vi levert masse gode idrettsprestasjoner. Begge våre A-lag, både damer og herrer, har spilt seg til opprykk og starter ny sesong i 3. divisjon. Vi har utøvere i flere idretter som utmerker seg på kretsnivå og landslag.

Men kanskje viktigst av alt, så har vi vært med på å skape mange gode relasjoner og morsomme, helsefremmende aktiviteter for barn og unge i Ottestad.

I 2018 fyller Ottestad IL 100 år, og vi ønsker å fremstå som en vital og fremtidsrettet 100-åring. Jubileumsåret skal brukes til å bygge verdier for fremtiden – mer stolthet, sterkere klubb, nye anlegg. Ottestadsamfunnet er i stadig vekst, og vi vet at idrettslaget betyr mye for bolyst og trivsel. Da må vi bygge en klubb som kan møte fremtidens utfordringer med anleggskapasitet og god organisering.

Allerede i mars starter vi bygging av to nye kunstgressbaner og en 100-meters løpebane i idrettsparken. Målet er at anleggene skal åpnes på stiftelsesdagen 28. mai. Innen året er omme håper vi også at nytt snøproduksjonsanlegg er på plass, så vi kan sørge for skiløyper i Ottestad når natursnøen uteblir.

Takk for godt samarbeid i året som har gått - vi gleder oss til fortsettelsen!

God Jul & Godt Nytt År fra

Ottestad IL v/styret og administrasjonen