Markering av Ottestad som NFF-kvalitetsklubb

Arrangør: Ottestad IL - Fotball
Påmeldingsfrist: 06.06.2019 08:00

Tid

Ottestad IL fotball er godkjent som NFF Kvalitetsklubb. Dette er et stort og viktig skritt for å sikre god drift av klubben og aktivitetstilbudene i fremtiden. Og det må feires!

Torsdag 6. juni blir det offisiell markering i forkant av A-kamp herrer og trenerforum.

Vi håper at så mange som mulig av både lagledere, trenere, styremedlemmer og prosjektgruppe-medlemmer blir med på markeringen. Ber om påmelding oppe til høyre.

• Kl. 18.00 samling på klubbhuset. Lukket seanse for ovennevnte personer. Info om prosjektet, hva dette medfører for OIL som fotballklubb. Info fra NFF Indre Østland.
  • Kl. 18.45 offisiell overrekkelse av bevis på Kvalitetsklubb, ute på hovedbanen.
  • Kl. 19.00 A-kamp herrer Ottestad mot Storhamar. Gratis inngang og gratis pølser til alle! NB. Oppfordrer til å stille i klubbtøy.
  • (Trenerforum etter A-kampen, egen info kommer fra sportslig ledelse)

Oppfordrer alle utøvere i OIL fotball å komme på kamp denne kvelden. For å overvære markering kl. 18.45 og herrekamp 19.00. Gratis inngang og gratis pølser! Oppfordrer til å stille i klubbtøy. Ingen påmelding, bare å møte opp!