Stangemesterskapet Mini 3.-4. oktober

Postet av Mari Blokhus Nordtun den 20. Aug 2020

• Stangemesterskapet for aldersgruppen 8-12 år høsten 2020 er dessverre avlyst.
  • «Stangemesterskapet Mini» for 6-7-åringene vil bli arrangert i Ottestad helgen 3.-4. oktober.

Beklageligvis har dette har tatt lang tid å avklare. Det har vært en del misforståelser mellom klubbene i forhold til ansvarsfordeling og fremdrift. Når ting ble endelig avklart i august, så de fleste klubbene det som urealistisk å klare å gjennomføre trygge turneringer med alle de hensyn som må tas. Dette er spesielt krevende for de klubbene som ikke har ansatte, og samtlige med unntak av Ottestad har valgt å avlyse sine arrangementer.

Ottestad IL velger å gjennomføre treerturnering for både 6 og 7-åringene, men har flyttet datoen til 3.-4. oktober. Nærmere informasjon sendes ut til klubbene og egne lag så snart planene er klare, men hold av datoen så lenge!

Premieutdeling på Stangemesterskapet 2018. Foto Tore Roseth.